تحریریه سیس نی نی
0 نظر

باورهایی که از کودکان ما انسان های موفق می سازند

باورهایی که از کودکان ما انسان های موفق می سازند

امروز می خواهیم درباره ی باورهایی که از کودکان ما، انسان های موفقی می سازند، صحبت کنیم. وقتی در اطراف ما یک اتفاق رخ می دهد، ما قضاوت های مختلفی داریم. این قضاوت ها می توانند مثبت یا منفی باشند، و این مثبت یا منفی بودن وابسته به باورهایی است که در 5 سال اول زندگی، در ما شکل گرفته اند.


امروز می خواهیم درباره ی باورهایی که از کودکان ما، انسان های موفقی می سازند، صحبت کنیم.
وقتی در اطراف ما یک اتفاق رخ می دهد، ما قضاوت های مختلفی داریم. این قضاوت ها می توانند مثبت یا منفی باشند، و این مثبت یا منفی بودن وابسته به باورهایی است که در 5 سال اول زندگی، در ما شکل گرفته اند.
یک کودک 1 تا 5 ساله هیچ نگرشی درباره ی یک اتفاق یا موضوع ندارد و تنها رفتار والدین و اطرافیان خود را مشاهده می کند و بدون اینکه قدرت تحلیل این مسایل را داشته باشد آن ها را در ناخودآگاه خود ضبط می کند.
این مشاهدات در وجود او نهادینه شده و باورهای او را شکل می دهد.
والدین عزیز برای تربیت فرزندی موفق،  باید تلاش کنند باورهای مثبتی در او به وجود آوردند و باورهای منفی را از او دور کنند.
سعی کنید انرژی مثبت را به فرزندتان تزریق کنید.
فرزند شما در سنین بزرگسالی به یاد نمی آورد که پدر و مادرش از چه مارکی برای او لباس خرده اند، محل زندگی او بزرگ بوده یا کوچک، حتی اسباب بازی های خود را به خاطر نمی آورد.
اما باورهایی که به او تزریق شده و عشق و محبتی که از شما دریافت کرده است، میراثی است که در سنین بزرگسالی او را همراهی می کند.
سعی کنید با افعال مثبت، تشویق و ایجاد حس و حال مثبت در فرزند خود، در شکل گیری باورهایی که باعث پیشرفت او در بزرگسالی می شود، کمک کنید.

 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید
0 نظر
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.